dimecres, 16 de desembre de 2015

L’empresa morenca Nuwa Agència Digital promocionarà Catalunya al mercat francès de la mà de l’Agència Catalana de Turisme

Els dos propers anys Nuwa Agència Digital gestionarà la comunicació digital de l'Agència Catalana de Turisme per promocionar Catalunya a l'Estat francès. L'agència de comunicació, nascuda a Móra d'Ebre de la mà de Quim Algueró, assumeix el repte després d'haver guanyat el concurs públic de l'organisme del Govern de la Generalitat que s'encarrega de la promoció turística catalana arreu del món a través de la coneguda marca 'Catalunya Experience'.

França és la segona destinació més important per a la Generalitat, per darrere d'Alemanya, motiu pel qual destaca la importància del repte per a l'empresa del territori. Una agència de comunicació  digital amb dos anys de vida i en constant creixement que s'està especialitzant en la comunicació de destinacions turístiques, com ho demostra el treball dut a terme els darrers dos anys amb la promoció de les Muntanyes de la Costa Daurada al mercat interior i europeu.

Des de Móra d'Ebre, doncs, la població francesa descobrirà els trets més distintius de cultura, gastronomia, poblacions i paisatges de Catalunya. Una bona senyal per a la diversificació del teixit empresarial del territori.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La Banda de l'Escola de Música i Dansa de Móra d'Ebre interpreta 'El cant del Barça'

Via Crucis, baixada del Sant Crist per les escales del Castell de Móra d'Ebre 2014